dinsdag 9 september 2008

Stop to run?

Bij Start To Run (die loopsessies, remember?) mag er telkens 1 à 2 dagen tussen je trainingen zitten. Bij mij was het alweer effe ('n week) geleden : het was te fris voor 'n shortje (en ik heb nog geen lange sportbroek ==> moet ik wel dringend gaan kopen, want de herfst komt eraan), het water was wegens werken in de straat een dag afgesloten, zodat ik niet zou kunnen douchen, te moe, helse buikpijn, ... Gisteren sprak ik uit dat ik al zou stoppen. Na welgeteld 7 lessen! De droopy-blik van mijn vriend deden me weer twijfelen. Ik dacht dat het hem allemaal niks kon schelen of ik nu al dan niet ga lopen, want hij doet zelf niks van sport.

Vandaag had ik een half dagje vrij, het weer was stralend, dus ... hup, sportschoenen aangetrokken en gaan lopen. Beetje zwaarder dan anders omdat het al een week geleden is, maar nog steeds niet afgezien. Gelukkig maar! Zo is het leuk. Vroeger wilde ik steeds meteen 2 km lopen en had ik meteen krampen en liep ik erna een week stijf rond... Nu gaat het goed, al kan ik nog wat aanmoediging gebruiken. Merci, Evi (Gruyaert)!

Na het douchen voelde ik me weer voldaan. Aaah.

2 opmerkingen:

Caroline zei

Goed dat je het niet opgeeft. Eens je wat verder zult zijn, kan het alleen maar leuker worden :-)

Guy (= Gwy) zei

Even doorbijten. Later heb je er zo veel deugd van.
En dat het niet altijd lukt is maar al te waar. Iemand als ik heb er een jaar over gedaan om tot de laatste les te geraken.