dinsdag 16 september 2008

Fotos van een beginnelingske

Voila, hier gaan we dan.

Voor 't eerst (uitgezonderd de vorige exemplaren op deze blog) geef ik mijn foto's prijs aan het publiek : klaar voor kritiek! En die kan ik nog gebruiken, want ik moet nog veel leren. Spijtig dat ik anonimiteit wil bewaren, want ik heb een aantal prachtige portretten van kinderen.

Dan maar foto's waarop enkel onherkenbare of geen mensen op staan.

Wat denken jullie van de foto's van een beginnertje? Tip, negatieve & positieve commentaar : laat je los en laat het me weten!


FOTO 1 : gang van een Frans kasteel


FOTO 2 : diezelfde trap, anders bekeken

FOTO 3 : zelfde kasteel, andere trap (wat heb ik toch met trappen?)


FOTO 4 : uit de oude doos, maar toch al van mijn digitaal tijdperk : kerketoren bij zonsondergang



FOTO 5 : waterpret


FOTO 6 : Parijse metro - deze is wazig, ik weet het, dat komt omdat de metro reeds aan 't wegrijden was tegen dat mijn fototoestel uit de rugzak was en op stond ... Dus : enkel de compositie telt. Okee?

FOTO 7 : publieke fietsen in Parijs : hoe had ik dit nog beter in beeld kunnen brengen? (ik had wel niet veel tijd, moest m'n trein halen...)


FOTO 8 : Frans dorpje in de Loirestreek


FOTO 9 : bloemknopje




Geen opmerkingen: