donderdag 18 september 2008

Start To Run (les 11) en Smurfenstickers

Vandaag les 11 gelopen : 8 x 2min. lopen en er telkens 1 min. tussen stappen. Leek me 'n makkie, maar sloeg dik tegen! Ik had dit al eens gelopen in augustus. Per ongeluk, omdat m'n mp3-speler tilt sloeg en ik dacht dat dit les 5 (ofzo) was. Toen ging deze les eigenlijk vlotter. Lag het aan de verschillende omgeving? Ik heb ze toen langs de Loire gelopen, in Frankrijk, en nu op mijn gewone loopweggetje. 't Was nogal fris vandaag, dus ben ik vlug (de eerste de beste, goeiekope, er redelijk uitziende) lange sportbroek gaan kopen, want 'n shortje leek me wat fris. Vroeger heb ik ooit een sportbroek gekocht, maar bij gebrek aan sportmomenten, ben ik die als zetelbroek gaan gebruiken : om lekker naar een filmke te kijken ofzo. Bijgevolg is die rek zo uitgelebberd, dat die broek afzakt.

Heb ik jullie al verteld wat ik zoal doe 's avonds tegenwoordig? Awel, sinds die stickeraktie van de Delhaize afgelopen is, en ons pruts haar boekske nog 45 lege plaatskes had (van de 204), is deze mama volop smurfenstickers aan 't ruilen via een ruilforum. Al 3 avonden lang! Maar we zijn er bijna : nog 11 ontbrekende nummerkes. Amai, da's wel ingewikkeld, hoor : onthouden welke stickers ge aan wie beloofd had, welke onderhandeling werd al bevestigd, welke heb je nog dubbel om te ruilen, ... ? Een complex gebeuren. En daarna plof ik in de zetel om een film of serie te bekijken. Aaaah! Rust!

1 opmerking:

Caroline zei

Ja les 11 is een lastige hé, dezelfde als les 8 ik vond die dan ook al zo zwaar. Morgen ga ik les 11 ook lopen, eens benieuwd of het al beter gaat dan vorige keer :-)