dinsdag 16 september 2008

Lopen maar! (les 10)

Yep yep, I did it again. Les 10 van Start To Run zit er op. Ging zeer vlot. Dit is echt iets op mijn maat gemaakt : kleine stukjes lopen en langzaamaan opbouwen. Vandaag moesten er kleine stukjes gelopen worden met veel wandelstukken tussen. Dus heb ik de stukjes maar op een hoger tempo dan anders proberen te lopen. Ging goed. Joepie! De motivatie zit er weer in. Het weer zal daar ook voor iets tussen zitten, zeker? Al was het vandaag vrij fris voor een shortje en T-shirtje met open schouders, maar, och kom, van te lopen krijg je wel warm. M'n partner zou graag mee gaan lopen, maar ja, hoe moet dan dan met ons dochtertje? Je kan toch ni elke keer een oppas regelen om te gaan joggen? Hoe doen andere ouders dit om samen te kunnen sporten?

2 opmerkingen:

Caroline zei

Ik heb vandaag ook les 10 gedaan. Zitten we even ver :-). Wat de kleine betreft: er zijn mensen die joggen met de kinderwagen aan de hand, maar of dat zo handig is, weet ik niet hoor...

Gtje zei

Ja, maar die van ons is al te groot voor in de buggy, hoor! Ze is 5. Anders was dat inderdaad een goeie optie. Amai, ga jij me nu al voorbij steken? Goed zo, dan kan ik al lezen op jouw blog wat me te wachten staat... Hihi! Les 10 viel goed mee, hee. Gelukkig maar.