donderdag 25 september 2008

Ik HAAT PC's en toch zijn ze zo geweldig!

AAaaaaargh! Ik word zot! Ik zit hier al een uur (of langer) te klungelen, omdat ik bij een medeblogger zo'n leuk gadget had gezien : een tellerke! Mmmm, wil ik ook wel, dacht ik bij mezelf. Hup, direct zo'n invoegcode ineen gefixt via zo'n gemakkelijke site. Wow, dat gaat hier rap gaan, dacht ik toen nog. Totdat het deeltje komt waar ge dat in de "body" (of hoe noemt da spel?) van uw blogsite moet zetten. Zoeken, daar 's proberen, iets anders uittesten, hulp krijgen van uwe vriend (da ge daarna ne meer van uwe computerstoel afkrijgt, zoda ge tegen elkaar op dingen wilt proberen, maar den andere heeft juist een "schitterend idee" en zo moet ge dus gefrustreerd uw beurt blijven afwachten). Gevolg : we zijn een dik uur verder en het staat er nog ni. Wie weet hoeveel hits heb ik ondertussen al gemist ;-)

Conclusie : alle hulp & hints welkom!

3 opmerkingen:

Caroline zei

Gewoon bij indeling een gadget toevoegen (html+javascript) en daar de code in plakken zou het volgens mij moeten doen.

Gtje zei

Ja, dat dachten wij ook, maar ik denk dat het probleem is dat die code in xml is en dat het daardoor niet wil lukken ....

Caroline zei

Dan kun je misschien beter een andere counter nemen?