zondag 5 oktober 2008

Rotweer en chocolade

Zucht, wat een weer! Het belet me (lees "ik ben veel te lui") om me les 13 (ja, die moet ik nog altijd lopen!) van Start To Run uit te voeren. Met zo'n weer heb ik in niks zin. Gelukkig zijn er ook binnenactiviteiten voorzien. Gisteren ben ik met onze dochter en enkele vriendinnen die ook hun kids bijhadden gaan brunchen. Deed goed. Vandaag zijn de dames van ons huis (ik en onze dochter dus) bij een chocolatier (Chocolatier Goossens) gaan bekijken hoe ze pralines maken, het was vandaag nl. Open Bedrijvendag. En natuurlijk mochten we een chocolaatje proeven : mmm!
Ziehier hun aanbod in de winkel : bergen en bergen pralines !
Voor de Open Bedrijvendag was er ook aan de kinderen gedacht en stond er iemand marsepeinen figuurtjes te creëren :



Geen opmerkingen: